söndag 24 maj 2009

Naturliv






Befinner mig nu i Trolhättan där jag myst lite med familjen i drygt ett dygn nu.






I går var frida här och jag och hon tog en mysig promenad bland alla vita tussar som singlade runt likt snö. Jag plockade sommarens första bukett med tre av mina favoritblommor, syren, forget mig ej och mandelblom, den sista är lilekonvalj.















Vacker va??




Idag tog jag och systern en promenad bland vårblomster. Jag fick syn på ett otroligt vackert blommande äppelträd som jag utnyttjade som en fin ram!












Helt osminkad och okammad är jag och ändå blev det fint!












Vi tog en tur till utkiksplatsen kopparklinten där vi tog lite fina bilder


Vi tog en sväng till johan denna kväll där det bjöds på godsaker som FLAMBERADE frukter. Shit, trodde hela köket skulle brinna ner haha
Nu blir det sova av för imorgon skall jag och träffa ana i halmstad, så ska vi ha mysfrukost där och sedan åka till en sista vecka i vår lägenhet!!
Pussar och Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar