torsdag 28 maj 2009

Rommarliv

Igår var det utflyttningsfest hos mig och Ana. Vi hade togaparty!!!!

Det hela slutade väl i lite kaos för mig...eller, ja, jag ombads att gå och lägga mig vilket jag tillslut gjorde och somnade. Vaknade av jenny HALV ÅTTA som sa att vi skulle till skolan. Till detta hör att vi började 10.30!! liksom varför väcka mig!!!!

Nu har jag druckit nästan 1 liter cola och mår ganska ok nu.







Ana i toga



Sexy Babes i toga



Jag i Toga och krans


Vårt kylskåp och anledningen till att colan behövs idag



Jag dansar i Toga




Typ årets finaste bild på mig!!!



Nu väntar en Låååååång dag med alla partnerföretagspresentationer. Vi är näst sist. Fa jag hatar att redovisa, jag får alltid hjärnsläpp.

Just nu håller mina gullpojkar Patrick och Pierre på att redovisa. Dom är så söta där framme...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar